Reklamacje i zwroty

 Reklamacje

Wszystkie towary dostępne w naszym Antykwariacie są traktowane jako rzeczy używane i nie podlegają zwrotom.

Ukryte wady tj.: uszkodzenia nie wyszczególnione w opisie przedmiotu np. brakujące, odwrócone lub niezadrukowane strony mogą być podstawą do wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy.

Zapis ten dotyczy TYLKO towarów przesyłanych do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej.

W przypadku zamówień odbieranych osobiście w naszym Antykwariacie, Klient ma obowiązek dokonać sprawdzenia stanu technicznego zakupionego towaru/towarów. Dokonanie zapłaty oznacza akceptację stanu technicznego towaru/towarów. W takim przypadku reklamacje nie będą uwzględniane.

Klientowi przysługuje prawo do reklamacji zakupionego towaru, jeżeli po jego otrzymaniu towar wykazuje:

a) wady fabryczne,

b) niezgodności z zamówieniem.

2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać towar na swój koszt wraz z dołączonym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub rachunek) i opisem niezgodności na adres korespondencyjny Antykwariatu: margarytkaArt, skrytka pocztowa 12, 00-951 Warszawa 41 lub dostarczyć bezpośrednio na adres: .

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i złożnie reklamacji, a następnie skontaktowanie się z nami email: antykwariat@margarytkaart.pl 

 

3. Antykwariat nie przyjmuje reklamacji wysłanych za zaliczeniem pocztowym (pobranie).

4. Antykwariat ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.

5. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostawy ponosi Antykwariat.

6. Odmowa uznania reklamacji - Klient otrzymuje pisemne uzasadnienie odmowy uznania reklamacji oraz ponownie bezzasadnie reklamowany towar. W takim przypadku Klientowi przysługuje prawo odwołania się od decyzji Antykwariatu do właściwego Sądu.

7. Reklamację przesyłki (niedostarczenie przez Pocztę Polską) Antykwariat może przyjąć od Klienta po upływie 14 dni od daty jej nadania, zgodnie z Regulaminem Poczty Polskiej. Wynik reklamacji przesyłki uzależniony jest od wyniku reklamacji rozpatrzonej przez Pocztę Polską.

8. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

 

 

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: antykwariat@margarytkaart.pl lub telefonicznie: +48 605694045. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot towarów

 

Klient ma możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyn, w terminie 10 dni.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl